• info@lopas.ir
  • امروز : دوشنبه 11 تیر 1403
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل افزایش قدرت ملی می‌شود
6 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

اردبیل نایب‌ رئیس و عضو هیئت مدیره کشت و صنعت دامپروری مغان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باید در کنار انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری باشد، گفت: کاندید ریاست جمهوری باید صاحب دانش لازم برای ورود به این عرصه بوده و مردم او را امین خود بدانند که قطعا سابقه و تجربه این افراد باعث افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت در انتخابات و بالا بردن شور انتخاباتی و انتخاب اصلح ترین فرد خواهد شد.

محبوب فروزنده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۳ رویداد پیش بینی نشده بود و برگزاری انتخابات در کشور ایران اسلامی از افتخارات جمهوری اسلامی بوده و نظر به حساسیت و شرایط کشور و جامعه جهانی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باید نماد وحدت ملی و وفاق عمومی و درنهایت ارتقای سرمایه اجتماعی نظام باشد که همین امر الزاماتی را می طلبد که از سوی متولیان امر باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: انتخابات این دوره باید برای آن طیفی که در سالهای اخیر از صندوق های رای روی برگردانده‌ و به نوعی قهر کرده‌اند دارای معنا بوده و بستر و شرایط همه جانبه مهیا باشد.

فروزنده به حادثه شهادت رئیس جمهور و یارانش که تاثر و همدلی عمومی وسیعی را رقم زد و نقطه وصل قاطبه جامعه و جریان های سیاسی شد، اشاره کرد و گفت: وفاق بر سر امر ملی و به همدلی نشستن برای تالمی بزرگ جلوه ای شیرین از وحدت ملی و همبستگی ایرانیان را نشان داد.

وی اضافه کرد: قدم بعدی برای نمود وحدت ملی ایرانیان و فراگیر کردن این همبستگی که اقتدار و قدرت کشور را رقم خواهد زد تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و باانگیزه صورت گرفته با آرای ریخته شده به صندوق‌های رای برای عبور از مشکلات کشور رئیس جمهور منتخب با سرعت بیشتری تلاش کند.

عضو هیئت مدیره کشت و صنعت دامپروری مغان تاکید کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی  مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل افزایش قدرت ملی است‌.

وی ادامه داد: درشرایط فعلی لازم است حضور حداکثری وپرشور مردم پای صندوق های رای فراهم شده، چرا که امید آفرینی به شدت در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثر است.

فروزنده با بیان اینکه نکته بعدی بیان واقعی مشکلات و کاستی ها و ارائه راهکاری علمی و منطقی برای حل مشکلات توسط نامزدهای ریاست جمهوری است توضیح داد: اگر مردم احساس کنند کاندید ریاست جمهوری به توان داخلی کشور اعتقاد جدی داشته و دارای برنامه بوده و شعارهایش منطبق با برنامه و سیاست کلی نظام است و راهکار اجرایی برای برنامه داشته و دارای توان اجرایی هم بوده قطعا انگیزه برای حضور پیدا خواهند کرد

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باید در کنار انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری باشد، گفت :کاندید ریاست جمهوری باید صاحب دانش لازم برای ورود به این عرصه بوده و مردم او را امین خود بدانند که قطعا سابقه و تجربه این افراد باعث افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت در انتخابات و بالا بردن شور انتخاباتی و انتخاب اصلح ترین فرد خواهد شد.

محبوب فروزنده بیان کرد: نقش موثر مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیانگر جایگاه والا و حضور اثرگذار مردم در نظام مردم سالاری دینی است، پرواضح است فرصت مغتنم انتخاب، وظیفه مردم را نیز در قبال حاکمیت سنگین تر کرده که به اذن الهی در ۸ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه درخت تنومند انقلاب اسلامی را در راستای خدمت بیش از پیش بارورتر خواهد کرد.

وی همچنین گفت: مسئولین نیز باید این وظیفه شناسی و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را ارج نهاده و تمام توان و همت خویش را بکار برده و صادقانه پای کار بیایند و گرهی از گره های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را بگشایند.

فروزنده در پایان با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی و انتظارات مردم از رئیس جمهور آینده خدمت صادقانه و بر مبنای آرمان‌های انقلاب و شهدای عزیزمان بوده و برای مهار تورم و گشایش های اقتصادی حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی می‌باشد، افزود: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، مبارزه با فساد، گسترش آزادی‌های اجتماعی و فرهنگی از رویکردهای مهم دیگری است که برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

لوپاس

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری