• info@lopas.ir
  • امروز : دوشنبه 11 تیر 1403
اعطای ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات دامپروری در استان اردبیل
2 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی در زمینه دامپروری به خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح استان اردبیل تلاش می‌کند اشتغال مناسب و درآمد پایداری را برای مددجویان به ارمغان آورد و زمینه خودکفایی این خانوار را فراهم کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های جغرافیایی، آب و هوا و مراتع استان اردبیل، افزود: دامپروری یکی از شغل‌های مناسب، با درآمد بالا است که با نگاه راهبردی تلاش می‌کنیم خانواده‌های تحت حمایت با ورود بیشتر به این عرصه تولیدات دامی و لبنیاتی را به حداکثر برسانیم.

حسین‌نژاد گفت: در این راستا در سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان در زمینه دامپروری به مددجویان تحت حمایت تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با پرداخت این تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان تحت حمایت ۱۸۰۰ دام سنگین و ۳۸۰۰ دام سبک خریداری کرده و وارد چرخه اشتغال شدند.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره‌کل کمیته امداد استان و سازمان جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: در قالب تفاهم‌نامه همکاری با سازمان جهاد کشاورزی به دنبال تسهیل در ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی خانوار تحت حمایت در رشته‌های دامپروری هستیم.

لوپاس

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری