• info@lopas.ir
  • امروز : دوشنبه 11 تیر 1403
حضور حداکثری کارکنان ملارد شیر پای صندوق اخذ رای سیار در شرکت 
48 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

با کمال مسرت، به اطلاع عموم میرسانیم که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تمامی کارکنان شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر با حضور فعال خود در پای صندوق اخذ رای سیار، نمادی از وحدت و همدلی را به ثبت رسانده اند. این اقدام مبنی بر اراده قدرتمند کارکنان در تصمیمگیریهای ملی و مشارکت گستردهی آنان در امور سیاسی نه تنها بر پویایی فرهنگ سازمانی این شرکت بلکه نیز سبب پیشرفت کلان جامعه خواهد شد.
مسئولیت و ترتیب این حمایت بزرگ، به شخص ارجمند اقای میثم امیرحسینی، مدیر عامل محترم شرکت ملاردشیر، تعلق دارد. ایشان با نقش فعال و برجستهی خود، به عنوان مسئول اجرایی این اقدام تاریخی، تضمین کننده حضور جمعی و یکپارچه کارکنان در رونق انتخابات شده و این جشنواره را به یک تجربهی بینظیر تبدیل نمودهاند.
در واقع حمایت واحد کارکنان به همراه نقش فعال جناب اقای امیرحسینی در راهاندازی این رویداد مهم، علامتی از همبستگی و تعهد به ارتقاء فرهنگ شهروندی و شرکتی است. در همین راستا، باید تأکید کرد که این اقدام نه تنها نمایانگر توجه شرکت به مسائل سیاسی و اجتماعی است بلکه نشان دهندهی پیشرفت آگاهی کارکنان در موضوعات کلان کشوری نیز میباشد.

لوپاس

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری