• info@lopas.ir
  • امروز : چهارشنبه 13 تیر 1403
 استاندار خراسان شمالی: صمیمانه از مردم و عوامل اجرایی انتخابات سپاسگزارم
3 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

استاندار خراسان شمالی در استودیو ویژه انتخابات از مردم خراسان شمالی که در فصل کار در انتخابات شرکت کردند و مشارکت نسبتأ بالایی داشتند صمیمانه تشکر کرد و گفت: با توجه به اینکه اشتغال مردم خراسان شمالی دامپروری و کشاورزی است و به رغم اینکه انتخابات در فصل اوج کاری مردم برگزار شد، اما باز هم مشارکت نسبی بالا را شاهد بودیم و من صمیمانه از حضور تک تک مردم سپاسگزارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري، استاندار خراسان شمالی در استودیو ویژه انتخابات از مردم خراسان شمالی که در فصل کار در انتخابات شرکت کردند و مشارکت نسبتأ بالایی داشتند صمیمانه تشکر کرد و گفت: با توجه به اینکه اشتغال مردم خراسان شمالی دامپروری و کشاورزی است و به رغم اینکه انتخابات در فصل اوج کاری مردم برگزار شد اما باز هم مشارکت نسبی بالا را شاهد بودیم و من صمیمانه از حضور تک تک مردم سپاسگزارم.

محمدرضا حسین نژاد تاکید کرد این حضور ضمن حفظ استقلال سیاسی کشور موجب یأس دشمنان شد.

حسین نژاد ادامه داد: همه عوامل دخیل در اجرا و نظارت اعم از حافظان امنیت و سلامت انتخابات نیز که با زحمات شبانه روزی زمینه این حضور و مانور سیاسی مهم را فراهم کردند شایسته قدردانی هستند.

استاندار در پاسخ به سوال مجری در این نشست خبری اظهار داشت: اگر انتخابات به مرحله دوم کشیده شود ساختار هیات اجرایی و نظارت و نیروهای قضایی و انتظامی حفظ شده و آماده نقش آفرینی مجدد به تبع امر وزارت کشور هستند .

استاندار با قید این نکته که باید نتیجه انتخابات استان به تایید شورای نگهبان برسد و از طریق وزارت کشور اعلام شود نتایج اولیه غیررسمی انتخابات در استان را به شرح زیر اعلام کرد :

دکتر پزشکیان: ۱۱۵۶۹۷
دکتر جلیلی : ۱۱۵۶۷۲
دکتر قالیباف ۷۲۴۲۳
و دکتر پورمحمدی ۲۷۶۲

لوپاس

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری