• info@lopas.ir
  • امروز : چهارشنبه 13 تیر 1403
کاشت 1000 اصله نهال مثمر در باغ شرکت ملاردشیر با مدیریت جناب مهندس میثم امیرحسینی
26 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

امروزه، در بسیاری از کشورهای جهان، مدیران به پیروی از جنبش‌ های مختلف نظیر Bonn Challenge و سایر موارد مشابه، اقدامات قابل توجهی در راستای کاشت درخت انجام می‌ دهند و مزایای بی‌ شمار آن را برای شهرها و شهروندان به ارمغان می‌آورند.

در این راستا، شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر با مدیریت و برنامه‌ ریزی آقای میثم امیرحسینی، طرحی به منظور ارتقاء باغ این شرکت را به اجرا درآورده است. در این طرح، با کاشت 1000 اصله نهال مثمر از میوه‌ ها و انگور، اقدامی سنجیده به منظور احیاء و جوانسازی باغ صورت گرفته است. 

اجرای این اقدامات با استفاده از روش‌ های علمی و با رعایت استانداردهای بین‌ المللی کشاورزی انجام شده و نشان از توجه شرکت به توسعه پایدار و بهره‌ وری از منابع طبیعی دارد. امیدواریم که این تلاش‌ ها به رشد و پیشرفت دائمی این نهاد و بهبود شرایط کاری و زندگی اجتماعی کارکنان آن منجر گردد.
 

کاشت 1000 اصله نهال مثمر در باغ شرکت ملاردشیرکاشت 1000 اصله نهال مثمر در باغ شرکت ملاردشیرکاشت 1000 اصله نهال مثمر در باغ شرکت ملاردشیرکاشت 1000 اصله نهال مثمر در باغ شرکت ملاردشیرکاشت 1000 اصله نهال مثمر در باغ شرکت ملاردشیرکاشت 1000 اصله نهال مثمر در باغ شرکت ملاردشیر

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری