• info@lopas.ir
  • امروز : چهارشنبه 13 تیر 1403
دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان
15 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان گیلان، روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه دکتر هادی بابایی مدیرکل دامپزشکی استان گیلان به اتفاق معاونت توسعه مدیریت و منابع، مسئولین بودجه و اداره امور مالی دامپزشکی در محل ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با آقای دکتر محمد رضا رستمی ریاست این سازمان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تشریح برخی فعالیتهای دامپزشکی در خصوص پیشگیری و کنترل بیماریهای مشترک و نظارتهای بهداشتی گسترده در سطح استان افزود: با توجه به کمبود امکانات و ضعیف بودن اعتبارات دامپزشکی و وظیفه حاکمیتی اداره کل دامپزشکی در کنترل بهداشت و سلامت دام و پیشگیری از بیماریهای مشترک که یکی از وظایف اصلی دامپزشکی می باشد درخواست حمایت بیش از پیش سازمان مدیریت و برنامه ریزی در تأمین اعتبارات دامپزشکی استان را داریم.

ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان نیز با تقدیر از حضور مدیرکل دامپزشکی استان در این سازمان گفت: دامپزشکی استان وظیفه خطیری در جهت حفظ و کنترل سلامت دام و طیور دارد که به تبع آن حفظ سلامت شهروندان به وجود خواهد آمد.

او در پایان ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده توسط دامپزشکی استان، قول مساعد در خصوص کمک بیشتر جهت مبارزه علیه بیماریها و کنترل و نظارتهای بهداشتی را در بودجه سالجاری داد

لوپاس

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری