• info@lopas.ir
  • امروز : چهارشنبه 13 تیر 1403
ظرفیت های شهر سجاس زیر ذره بین شبکه اشراق
15 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

در دیدار اعضاء شورای اسلامی شهر سجاس با مدیرکل صداوسیمای استان زنجان بر بیان بیش از پیش ظرفیتها و پیشرفتهای متنوع منطقه سجاسرود تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، اعضاء شورای اسلامی‌شهر سجاس ضمن حضور در رسانه استانی با مدیر کل صداوسیما دیدار و گفت و گو کردند .
مدیرکل صداوسیمای استان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های فراوان منطقه سجاسرود برای پیشرفت و توسعه گفت: سجاس دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه‌های مختلف بخصوص حوزه کشاورزی و دامپروری صنعتی دارد که می‌توان با توجه ویژه و برنامه ریزی مدون زمینه پیشرفت بیش از پیش این منطقه را فراهم کرد .
دکترآل امین توجه به فرهنگ منطقه ای و بومی را از اولویت‌های رسانه استانی دانست و افزود : خرده فرهنگ ها نقش مهمی در ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه داشته و توجه ویژه به این مقوله قطعاً در توسعه و پیشرفت موثر خواهد بود
وی با اشاره به اهداف رسانه در پرداخت به فرهنگ شهرستانها گفت: رسانه استانی تلاش خواهدکرد تا ضمن معرفی بیش از پیش مناطق تاریخی و گردشگری، توانمندی‌های بالقوه سجاسرود و جوانان موفق این منطقه را در گستره ملی مطرح نماید.
رئیس شورای شهر سجاس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های صداوسیمای استان از توسعه و آبادانی منطقه اظهار داشت : منطقه سجاسرود در شهرستان خدابنده واقع شده و 35000 نفر جمعیت دارد که خوشبختانه با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی چندین خانواده که از روستاها به شهر مهاجرت کرده بودند دوباره بازگشته‌اند.
وی افزود: ایجادشغل برای خانوارهای ساکن، ساخت مراکز تجاری به منظور اشتغال خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، ایجاد مجتمع دامپروری چند منظوره و کشت گلخانه ای از اقدامات اخیر صورت گرفته می‌باشد.
رئیس شورای شهر سجاس استفاده از ظرفیت رسانه را یکی از مهمترین راهکارهای حل مشکلات این شهر عنوان کرد و اظهار داشت : صداوسیمای استان با توجه به فراگیری و تاثیرگذاری آن زبان گویای مردم برای طرح و پیگیری مشکلات بوده و می‌تواند نقش مهم و موثری را در پیشرفت و توسعه این منطقه داشته باشد.

لوپاس

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری