• info@lopas.ir
  • امروز : چهارشنبه 13 تیر 1403
قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.
22 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

دکتر مهدی شاملی قائم‌مقام هلدینگ صنایع لبنی تأمین از پروژه‌های شرکت دام‌پروری و کشاورزی ملاردشیر بازدید کرد. در این دیدار که روز پنجشنبه 30 فروردین صورت گرفت، مهندس مسعود کیانمهر معاون فنی هلدینگ تأمین، مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دام‌پروری ملاردشیر و تعدادی از معاونان و مدیران این شرکت حضور داشتند.


 دکتر شاملی پس از بازدید از سه پروژه‌ی در دست احداث این شرکت، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران این مجموعه اظهار داشت: در شرکت ملاردشیر و پروژه‌های داخلی آن پیشرفت خوبی صورت گرفته است و این نشان‌دهنده تلاش مدیران این مجموعه در راستای تحقق اهداف شرکت و هلدینگ است.


قائم‌ مقام هلدینگ تأمین، بابیان اینکه مدیران و معاونان ملاردشیر در خط مقدم کار جهادی هستند افزود: با پیشرفت‌های ملاردشیر اکنون این شرکت جزو مجموعه‌های برتر در صنعت کشاورزی و دام‌پروری قرارگرفته است. مهندس امیرحسینی نایب‌رئیس و مدیرعامل شرکت کشاورزی و دام‌پروری ملاردشیر ضمن تشکر از حضور مهندس شاملی و هیئت همراه در محل شرکت خاطرنشان کرد: پیشرفت و دستاوردهای ملاردشیر حاصل کار تیمی کارکنان شرکت و همچنین حمایت‌های هلدینگ بوده است.


مدیرعامل ملاردشیر با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مانع پیشرفت پروژه‌ها کمبودهای مالی است افزود:  اقداماتی در خصوص برگزاری مناقصات برای بخش‌های مختلف پروژه ملایر صورت گرفته و منتظر دستور پرداخت و تأمین مالی از هلدینگ هستیم. مهندس امیرحسینی اظهار امیدواری کرد: با تأمین نقدینگی توسط هلدینگ سرعت در توسعه پروژه‌ها بهبود یابد.


دکتر شاملی با تأکید بر اینکه عملیات عمرانی و روند توسعه ملارد شیر نباید متوقف شود دستور برگزاری مناقصه برای تأمین نقدینگی و ادامه توسعه ملاردشیر را صادر کرد و خاطرنشان کرد: تأمین مالی برای پروژه‌ها تا خردادماه انجام خواهد شد. در این جلسه مهندس عرب معاون فنی ملاردشیر و مهندس رجبی کارشناس واحد فنی شرکت درباره وضعیت پروژه‌های در دست احداث ملاردشیر توضیحاتی ارائه کردند.

 

 

 

قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.قائم مقام هلدینگ تأمین و هیئت همراه از شرکت ملاردشیر بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری