• info@lopas.ir
  • امروز : چهارشنبه 13 تیر 1403
افتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شود
18 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

پروژه‌ 6 هزار راسی ملایر به همت مدیران ملاردشیر و حمایت مسئولین استان همدان با شتاب بیشتری به سوی تکمیل شدن و بهره‌برداری پیش می‌رود.
 
در راستای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه 6 هزار راسی ملایر شرکت ملاردشیر، مسئولین استان همدان از این پروژه دیدن کردند و مشکلات پیش‌روی پروژه با حضور مدیران ملاردشیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
در این بازدید که مجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، سلمان اسماعیلی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، حجت‌الاسلام والمسلمین آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس، با هیات همراه حضور داشتند، دکتر «محسن محمدی» مدیرعامل هلدینگ کشت و دام و صنایع لبنی تامین گفت: امسال بنا داریم تا نیمه سال این پروژه را به مرحله‌ای برسانیم که فاز اول آن تکمیل و با انتقال دام تولید آغاز شود.
 
وی افزود: با توجه به پروژه‌هایی که در اقصی نقاط کشور داریم، میزان سرعت پیشرفت پروژه ملایر به همت مدیران ملاردشیر کم‌نظیر بوده است.
 
دکتر محمدی ضمن تشکر از حمایت مسئولین استان همدان خصوصا حجت‌الاسلام والمسلمین آزادیخواه نماینده مردم در مجلس ، اظهار داشت: تسریع در بهره‌برداری از این پروژه قطعا در راستای منافع منطقه و کشور است.
 
وی دلیل انتخاب شهر ملایر برای راه‌اندازی این ابر پروژه را، قطب‌ تامین علوفه‌ی کشور در این منطقه، دانست و افزود: با راه‌اندازی این پروژه، شرکت ما، متقاضی خرید علوفه از کشاورزان در این منطقه خواهد بود و موجب اشتغال غیرمستقیم نیز برای کشاورزان خواهد شد .
 
مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل شرکت ملاردشیر نیز در این بازدید گفت: از ابتدای سال 1402 پیشرفت فیزیکی این پروژه با 150 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی و 1000 تن سوله با مساحتی بالغ بر 35 هزار مترمربع آغاز شده است و تا شهریورماه امسال آماده انتقال 1000 راس دام در فاز اول و بهره‌برداری از این پروژه خواهد شد.
 
وی افزود: اصلاح 7 کیلومتری شبکه برق این پروژه، موضوع مهمی است که امید است از سوی مقامات استان همدان مرتفع شود و با اختصاص تسهیلات موردنیاز چراغ تولید در این پروژه را روشن نمایند.  
 
مدیرعامل زملارد ظرفیت نهایی پروژه ملایر را بالغ بر تولید 200 تن شیر در روز پیش‌بینی کرد و افزود: این پروژه برای 400 نفر به طور مستقیم و برای 1000 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.
 
مهندس امیرحسینی تصریح کرد: بیش از 186 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای این پروژه انجام شده و پیش‌بینی می‌شود این مبلغ به 800 میلیارد تومان برسد تا این طرح به طور کامل تکمیل شود و حدود یک سال نیز زمان نیاز است.
 
مدیرعامل شرکت ملارد شیر گفت: از انتهای سال 1402 مجوز تولید شیر خشک گرفته شده تا بتوانیم شیر را به صورت فرآوری شده و شیر خشک تولید و در اختیار مصرف کننده قرار دهد و ارزش افزده‌ای برای سهامداران این شرکت داشته باشد.
 
مجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان نیز در بازدید از این پروژه، گفت: اجرایی شدن مجموعه دامداری 6 هزار راسی شستا در ملایر یکی از اولویت‌های اساسی تولیدی کشور است که با اعطای زمین 60 هکتاری مقرر شد این مجموعه پرتوان سرمایه‌گذاری را پیش ببرد و علاوه بر ایجاد اشتغال و اقتصاد استان، در تولیدات دامی استان نیز کمک کند.
 
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر هم اظهار داشت: استاندار همدان، اهتمام ویژه‌ای در حمایت از تولید دارد و پیرو آن ما نیز در شهرستان، تمام توان خود را برای حمایت از تولید و تولیدکنندگان به کار بسته‌ایم تا موانع و مشکلات آنها رفع شود.
 
شایان ذکر است در راستای اجرای سیاست‌های دولت در حمایت از تولید، مشکلات و موانع اَبَرپروژه دامداری 6 هزار رأسی ملایر نیز در جلسه‌  ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان همدان که با حضور تیم اقتصادی استان در شهرستان ملایر تشکیل شد مورد بررسی قرار گرفت و با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار همدان در محل این پروژه عظیم بازدید میدانی از این پروژه به عمل آمد تا نمود عینی جهاد جهش تولید بیش از پیش برجسته شود.

افتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شودافتتاح فاز اول پروژه 6 هزار راسی ملایر به زودی محقق می‌شود
لوپاس

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری